Barakas:ISS-34 Christmas holiday in the Unity node.jpg

Konten halaman tidak didukung dalam bahasa lain.
Tumatan Wikipidia Banjar, kindai pangatahuan

Ukuran asli(4.288 × 2.848 piksel, ukuran barakas: 2,11 MB, tipe MIME: image/jpeg)

Barakas ngini asalnya tumatan Wikimedia Commons wan pinanya dipakai ulih rangka-gawi lain. Pamaparan matan laman panjalasannya ditampaiakan di bawah.

Ringkasan

Pamaparan
English: Expedition 34 crew members assemble in the Unity node of the International Space Station for a brief celebration of the Christmas holiday. Pictured clockwise (from top right) are NASA astronaut Kevin Ford, commander; Canadian Space Agency astronaut Chris Hadfield, Russian cosmonauts Evgeny Tarelkin and Roman Romanenko, NASA astronaut Tom Marshburn and Russian cosmonaut Oleg Novitskiy, all flight engineers.
Tanggal Diambil pada 24 Disimbir 2012
Asal-mula http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/station/crew-34/html/iss034e010476.html
Paulah NASA
Gambar atau video ini telah dikatalogkan oleh Pusat Antariksa Johnson milik National Aeronautics and Space Administration (NASA)dibawah ID Foto: ISS034-E-010476.

Label ini tidak menunjukkan status hak cipta dari berkas. Label hak cipta yang biasa tetap dibutuhkan. Lihat Commons:Lisensi.
Bahasa lain:

Lisénsi

Public domain Berkas ini berada dalam domain publik di Amerika Serikat karena semata-mata diciptakan oleh NASA. Kebijakan hak cipta NASA menyatakan bahwa "materi NASA tidak dilindungi oleh hak cipta kecuali dicatat". (Lihat Template:PD-USGov, Halaman kebijakan hak cipta NASA atau JPL Image Use Policy.)
Peringatan:
Berkas ini sebelumnya diunggah ke NASA dan ditinjau pada tanggal 10 Juni 2018 oleh pengguna peninjau yaitu Taivo yang mengonfirmasi bahwa pada tanggal tersebut berkas ini betul memiliki lisensi sesuai yang dinyatakan.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan Indonesia

Santa hat Inggris

Expedition 34 Inggris

sejak Indonesia

24 Disimbir 2012

kode katalog Indonesia

ISS034-E-010476

Riwayat barakas

Klik pada tanggal/waktu gasan manjanaki barakas ngini wayah itu.

Tanggal/WaktuMiniaturMatraPamakaiUlasan
wayahini12 Januari 2013 12.00Pratinjau gasan bantuk par 12 Januari 2013 12.004.288 × 2.848 (2,11 MB)Ras67{{Information |Description={{en|1=Expedition 34 crew members assemble in the Unity node of the International Space Station for a brief celebration of the Christmas holiday. Pictured clockwise (from top right) are NASA astronaut Kevin Ford, commander; C...

Tungkaran nangini mamakai barakas ngini:

Pamakaian barakas global

Metadata